Poslední komentáře

Obrázek uživatele Radek Fiala

Akce dobrá, na tom se shodneme! Můj obdiv patří pohotovosti autora u fotky ptáci + letadla...

K článku : Fotovýprava po Praze - street a architektura leden 2011
Obrázek uživatele martinkamin

Tak to dělejte přes "2011 leden - street a architektura Praha"

K článku : Fotovýprava po Praze - street a architektura leden 2011
Obrázek uživatele martinkamin

Fotografie vkládejte do středy 19.1. do galerie a přidejte tag "Street Praha 2011". Maximálně portfolio 5 ks.

K článku : Fotovýprava po Praze - street a architektura leden 2011
Obrázek uživatele Daniel Drašar

Ahoj, kam s fotkama do soutěže?

K článku : Fotovýprava po Praze - street a architektura leden 2011
Obrázek uživatele Radek Fiala

...bude-li aspoň trochu hezky, budu tam. Budu asi vůbec poprvé venku s novou výbavou a trošku tápat v ovládání, tak prosím schovívavost ;-) 

K článku : Novoroční streetfoto s Canonklubem - neděle 16.1.2011 od 15. hodin
Obrázek uživatele Daniel Drašar

no, pokud mi to dovolí žaludek po sobotní oslavě, tak přijdu:-)

K článku : Novoroční streetfoto s Canonklubem - neděle 16.1.2011 od 15. hodin
Obrázek uživatele zadow

 Ahoj,

rad sa pridam a uz sa tesim ;-)

K článku : Novoroční streetfoto s Canonklubem - neděle 16.1.2011 od 15. hodin
Obrázek uživatele Milan Petr

Bral bych FF, nejlíp foták za 100 tisíc :-), ale 7d je v pohodě. Zatím když je slabej výsledek, vím že to byla moje chyba a že to jde vyřešit. Občas ty chyby jsou hořké. Zapozoval mi Kubice ted nedávno u soudu a je to mázlé, nedoostřené i když ostřící body jsou na obličeji, to jsem doma ověřil. Nechápu, dokud foták nezaostří, nedovolí fotit když je v režimu na AF...domnívám se ted, že jsem z nervozity šáhl krajem ruky i do manuálního ostření a  o kousek  to ručně rozostřil...Myslím, že s 7d dá šlapat na paty plně profesionáním fotákům. Od FF bych očekával ještě lepší schopnosti v šeru omezit šum. 

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele Daniel Drašar

Já osobně vlastním Sigmu 17-70 a fotím často kolem těch 17-25 krajinky a koncerty takže tenhle kousek by mě asi moc nezaujal. Co tak koukám tak všechny Sigmy trpěj na neostrost na plnou díru. Povětšinou začínám na 6.7 abych dosáhl doopravdy křišťálové fotky. 5.4 se dá ještě taky použít ale 2.8 je slabší. Kdybych si měl vybral Canon nebo Sigmu, asi bych šel do canonu díky menšímu průměru závitu.

Jak je to u tohodle modelu? Taky je to kus od kusu různá kvalita? Předpokládám že EX řada už bude z tohodle vylečená...

K článku : Recenze-test objektivu SIGMA 24-70 mm F2.8 IF EX DG HSM - důvody, proč jej koupit nebo vzít dražší Canon...
Obrázek uživatele stenn

Myslím, že by to spíše chtělo objektiv, optimálně 70-200/f2,8 L IS II USM, ale nebál bych se ani nestabilizovaného nebo stejné Sigmy.

Hezký den Stenn

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele eddicek

Dobrý den a dobrý Nový rok 2011. Když to tady čtu a vaší poslední větu tak se rozhoduji co mám udělat. Mám 50D a mám v úmyslu koupit tělo 7d a tak se vás ptám kam je to vejš? Co by jste si koupil? Mám objektivy Sigma 50/100 f2,8, je to výborný ale trefit zaostření mi dělá potíže, canon 17/40 f 4,0, ten do haly není pak canon 50/ F 1,4 ten teď zkouším , je dobrý ale zase hloubka ostrosti velká  a seták 18/200 f3,5/5,6.  Prioritou focení je sport v hale stolní tenis. Pořád to není ono a tak chci zkusit něco super.. klail.milan@email.cz Děkuji za informaci.

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele martinkamin

 Souhlasím s tebou, koncept 5D je prostě nadčasový a tudíž geniální. Kdo chce fotit...a jednoduše, bere 5D, protože když to srovnám třeba  se 7D nebo Nikonem (tak složité menu a tolik podmenu a nstavení), že to už nebývá focení, ale uživatelské tápání... Je to někdy jako řídit letadlovou loď... Potřebuji clonu, čas, ISO a korekci expozice, co víc?

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele Milan Petr

Jo dvířka k baterii si ve vypjaté chvíli říkaj o ulomení když třeba těsně před odchdem dobíjíte baterii a foták dáte do brašny, popřípadě nasunujete na stativ a ono to nejde a nejde :-) . Ovladač bodu ostření mi taky "vadil" uvědomoval jsem si to nepohodlí, ale to jde přiřadit k "joystiku" takže toho dvojího namačkávání jsem se zbavil. Já bych do 5d šel též, měl jsem omezené finance a časovou tísen.  Myslím si, že je tam úmysl výrobce u ovládání "O" bodu. Předpokládá možná, že 7d bude mít i amater kterej nemusí chtít znát svůj přístroj a vadilo by mu nechtěné ovládání ostřícího bodu se kterým by si pak nevěděl rady jak mít bod na tom správném místě, uprostřed.Ten co svůj přístroj ovládat umí, si to nastaví ke svému obrazu, tu možnost má, je k tomu právě nutná znalost vědět co chce a kde to je. Ta zajistí, že mu to přímé ovládání vadit nebude a bude to k užitku. Ted bych klidně 7d prodal a šoupl se zas vejš.

To pípnutí vypnout jde, nevím přesně v čem byl zádrhel, asi 2x jsem ho potřeboval mít vyplé, ted jsem si s tím trpělivě hrál a je už trvale vyplé.Předtím nepípal dokud neupadl do spánku, jak jsem namáčkl ostření, opět po probuzení začal. Zapamatoval si to trvale až po nastavení a asi teda po vypnutí, kdy jsem už rezignoval :-) a opětovném zapnutí později, kdy jsem s překvapením zjistil, že je ticho. Tak se omlouvám za milné info. Zdá se mi, že pro zapamatování potřebuje delší vypnutí, ne jen jen cvak on/off a hotovo.

Počet snímků na jedno dobití  ted ze zvědavosti sleduju, 1900 jsem dal a jsem na 31%, takže předpokládám, že se dostanu na 2500, to je o dost méně. Doufám, že to bylo tím, že jsem byl na Silvestra 10 hodin venku v chladu a ne že baterie začíná klesat.

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele Milan Petr

Já jen k těm informacím na webu a tomu, že si protiřečí. Tak je to i s literaturou na papíru. Když nakoupíš 10 publikací, najdeš podobné rozpory a odlišnosti. Jde o cílovou skupinu které je to určené, nemá smysl začátečníka mořit špekem  jehož vtip on nemůže pochopit, protože neovládá dobře základy. Je na každém aby podle textu včas rozpoznal jaké úrovně je obsah a jestli on je ten komu ta slova patří.

K článku : Počujte, Kefalín. A čo si vy predstavujete pod takým slovom, “kalibrácia”?
Obrázek uživatele janek

Možná jsme trochu konzervativní. Měl jsme 5D, té jsem se zbavil na úkor 7D, ale po půl roce jsem opět přešel na FF, tentokrát 5D-II. Důvody? Na můj vkus už příliš překombinované ovládání a nastavování, hrát s umělou vodováhou nepotřebuju, vadily mi i takové hlouposti jako odpružená dvířka slotu pro kartu, co jsem je jednou málem ulomil. Na 5D jsem vybral konkrétní ostřící bod jedním vrzem, tady to bylo dvoustupňové, a ještě véíc věcí, co se mi enchtělo se věčně vrtat v nastavení. Někomu to vyhovuje, proč ne, ale já vítám spíš jednodušší a přehledné ovládání. Za 10 let už jsem vystřídal 5 DSLR Canon a furt se učit něco nového, aby to uměl člověk poslepu hmatem, ne, na to už nejsem. Foťák to nemusí být špatný, mně víc vyhovuje 5D.

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele Milan Petr

Já si obvzláště cením tu rychlost, jak sekvenčního focení tak ostření. Nelimituje mne, nečekám na to až se foták uráčí, když si umanu a potřebuju, tak to fotí. Je to s ním jako s coltem, jen o rychlosti tasení. Moje zkušenost vydrže baterie je pozitivně odlišná, na jedno nabitím dám spolehlivě 3000 fotek a zustane tak 5-20%, odhaduju že praktické maximum je u baterie mé kondice tak 4100 fotek ,očekávám že to začne jít dolu.  Roli určitě hraje má nechut užívat blesk a objektiv bez stabilizátoru.

Odpudivě na mne působí digitální vodováha v hledáčku, ta mne zklamala a neužívám, jinak bych jí měl s chutí stále zapnutou.

Jako nepříjemnost beru pípnutí  po zaostření které nelze natrvalo zakázat, jakmile se foták vypne, automaticky se nastaveni po zapnutí vrátí do polohy povoleno.

 

 

K článku : CANON EOS 7D recenze, praktický test - foťák pro všechny a na všechno
Obrázek uživatele czcharlie

Na základě vlastních zkušeností mohu potvrdit vše, co se v článku píše. Vlastním starší verzi blesku a tak pro kompatibilitu s C EOS7D jsem musel nahrát nový FW. A zde je jeden z kamenů úrazu - aktualizace FW je sice šikovně vymyšlená, ale už ne tak dokonale provedena. Uživatelé, kteří si příliš netykají s počítači a angličtinou budou při aktualizaci asi trochu bojovat. Také spolehlivost není úplně ideální,  ani u jednoho ze tří blesků u nichž jsem FW aktualizoval se to nepovedlo napoprvé, u jednoho (zrovna u toho svého) jsem akci musel opakovat dokonce třikrát.  O tom, že aktualizace neproběhla úplně košer jsem ale žádnou informaci nedostal, zjistil jsem to pouze při zkoušce na fotoaparátu. Pravda, nemohu vyloučit, že to nebylo rukama, ale v tom případě bych očekával hlášení, že aktualizace se nezdařila nebo aspoň něco v tomto smyslu. Aktualizace přitom probíhala na různých počítačích a pod různými OS (Win XP professional a WIN 7 professional). Přesto bych se však nebál doporučit blesk amatérům a případně i profesionálům pro méně náročná použití.

K článku : Nejobsáhlejší recenze blesku Nissin Di866
Obrázek uživatele martinkamin

Ahoj, co píšeš je uvedeno v prvním levé buňce tabulky. Ale máš pravdu, že to můžeme také uvádět do názvu článku.

Díky za připomínku. Andreo, prosím.

K článku : Aktuální ceny fotoaparátů na trhu k 31.10.2010
Obrázek uživatele Daniel Drašar

Ahojky,

pokud je tedy stav cen o víc jak 10dní starší, určitě bych do nadpisu článku napsal ,,Stav cen fotoaparátu Canon ke dni ...."

 

Jinak supper:-) Díky za info

K článku : Aktuální ceny fotoaparátů na trhu k 31.10.2010
Obrázek uživatele martinkamin

Ahoj, doufám, že to opravdu nemyslíš ve zlém  , rozdíly cen jsou pochopitelné, vysvětlím proč. Tabulka se připravuje k přelomu každého měsíce a má uzávěrku 1.-3. dne následujícího měsíce. Publikována byla 10. dne, takže v době mezi její přípravou a publikováním je mnoho dní, kdy vlivem kurzu, úpravy cen podle konkurence skutečně může dojít k změnám. Nehledě na k tomu, že tabulku mohou prodejci číst a když si zrovna nestojí dobře, ceny upraví...

Tak snad se mi podařilo vysvětlit, proč se ceny pohnuly. Ale není v naší moci dělat přehled častěji.  

K článku : Aktuální ceny fotoaparátů na trhu k 31.10.2010
Obrázek uživatele Kodl p.h.c.

Nic ve zlém, ale mě moc tenhle ceník aktuální nepříjde, protože ceny jsou oproti realitě dosti rozdílné a to řádově v tisících. Např.  EOS 60D ve zde uváděném nejlevnějším VK Servisu stojí k 12.11.2010 o 2000,- Kč méně, než uvádí tabulka a to je sakra rozdíl. A týká se to i ostatních prodejců.

KPHC

K článku : Aktuální ceny fotoaparátů na trhu k 31.10.2010
Obrázek uživatele w.wallace

Canon 50D jsem v brněnském Fotolabu za zmíněnou cenu před dvěma měsíci koupil a vše je v naprostém pořádku, včetně záruky

K článku : Fotolab nabízí EOS 50D dokonce za 17690 korun s DPH
Obrázek uživatele pepavasa

 To bude asi neplatným linkem. Odkaz z Heureky je funkční . Tvrdí, že ho mají skladem. 

K článku : Fotolab nabízí EOS 50D dokonce za 17690 korun s DPH

Fotobazar se zobrazí pouze přihlášeným

Na tomto místě se registrovaným a přihlášeným fotografům zobrazuje fotobazar.